Over tasfilms

De kracht van een goede bedrijfsfilm is dat het een verhaal vertelt van een organisatie of merk. Een goede film versterkt het imago van je organisatie en het vertrouwen dat mensen hebben in jouw bedrijf. Het laat zien hoe het bedrijf zich onderscheidt van concurrenten. Een goede film prikkelt de kijker en laat een indruk achter! En dat is precies waar ik je mee kan helpen. tasfilms produceert bedrijfsfilms, evenementreportages, interviews, productfilms, klantverhalen, sfeerreportages, instructievideo’s en meer. Wil je meer weten over de werkwijze? Klik dan hier.

Heb je juist op deze pagina geklikt omdat je nieuwsgierig bent naar de persoon achter tasfilms, lees dan verder!

De persoon achter tasfilms

Ik ben Francis Camstra, videoproducent, ondernemer en verhalenverteller. Ik ben geboren in Saoedi-Arabië, tweetalig (Nederlands/Engels) opgegroeid en maak films voor zowel Nederlandse bedrijven als internationale organisaties. Ik kom uit een business nest en hoewel ik in mijn vrije tijd niets liever deed dan het maken van video’s was een creatief beroep niet mijn eerste gedachte. Ik ben daarom rechten gaan studeren en koos voor een master internationaal recht. Zo belandde ik in de non-profit sector en heb ik bij diverse NGOs gewerkt als project manager op het snijvlak van bedrijfsleven en mensenrechten. Ik haalde veel voldoening uit mijn werk, maar tegelijkertijd bleef film aan mij trekken. Ik maakte interne video’s van bedrijfsuitjes en werkte pro bono aan films voor evenementen van mijn organisatie.

Enkele jaren geleden heb ik Wilmar Dik ontmoet, oprichter en eigenaar van fotografiebedrijf Reclamebeeld . Hij stond op het punt zijn bedrijf uit te breiden met het maken van video’s en omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan ben ik in 2012, naast mijn werk als projectmanager, voor Reclamebeeld films gaan produceren. Inmiddels heb ik tasfilms opgericht en ben ik full time aan de slag als videoproducent.

Hoe het is om met mij samen te werken

Als je met mij gaat samenwerken dan verdiep ik mij in jouw bedrijf. Film draait namelijk niet alleen om het vastleggen van een dienst of product, minstens zo belangrijk zijn de waarden en het karakter van jouw organisatie en wat je met je merk wil uitstralen. Dit is namelijk van invloed op de stijl van het beeld, het tempo en de muziek. Daarnaast verdiep ik mij in de doelgroep van de video. Waardoor wordt je doelgroep geprikkeld? Welke informatie is voor hen relevant? Wat is hun probleem en hoe biedt jouw product of dienst daarvoor een oplossing?

Door mijn ervaring als projectmanager kan ik creativiteit in filmen en montage combineren met het gestructureerd en efficiënt opzetten, plannen en coördineren van filmprojecten. Met oog voor detail en heldere communicatie zet ik een film neer die het verhaal vertelt van jouw organisatie.

Tot slot

Naast films produceren hou ik van boksen, hardlopen, surfen en de wereld zien. Ik speel gitaar, piano en kazoo en drum op alles behalve een drumstel. Ik ben een waardeloze kok. Mijn kat heet Pixel. Maar genoeg over mij, wie ben jij? Neem contact op!